Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
Kupující má právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy a vrátit zboží - na adresu prodejny tj. Sokolovská 7, 18600 Praha 8 - bez udání důvodů, pod podmínkou, že zboží, které mu nevyhovuje, nebylo poškozeno či použito.
Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace.
Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.
Jméno a příjmení kupujícího (odesílatele)....................................................................
datum narození.......................................................................................................
adresa ..................................................................................................................
kontaktní údaje (e-mail, telefon) ..............................................................................
Jméno a příjmení prodávajícího (adresát)............................
IČ prodávajícího .............................................
Adresa prodávajícího .....................................................
V ....................... dne .............................
Uplatnění reklamace
Vážení,
dne .......................... jsem ve Vaší provozovně v ulici .................. v ................ zakoupil ...................... výrobek značky .............. . Toto zboží nyní přestalo správně
pracovat, ..................................... (trafo pájka přestala fungovat po zapnutí do el. sítě, hrot se neohřívá). Vzhledem k tomu, že vadné plnění je zřejmě nepodstatným porušením smlouvy, žádám Vás v souladu
s ust. § 2165 ve spojení s ust. § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, o opravu zboží, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace.
Zároveň Vás v souladu s ust. § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace (reklamační protokol) s uvedením data přijetí reklamace, jejího obsahu spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení mojí žádosti.
S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Potvrzuji převzetí reklamace
dne .................................
...............................................
podpis prodávajícího nebo jím pověřené osoby
Přílohy: Kopie daňového dokladu